=
image  image  image  image  image  image  image  image  image  image  image  image  image  image  image  image  image

dinsdag 4 oktober 2011

Photoshoot with tha girls part 2 ~

     

Hello everyone~ 
Sooo we (me, Maaike and Lita) had an assignment for photography class again, and we did the shoot outside! The weather was really nice and we were happy that we could finally make some pictures again, because the teacher was sick last week.. and we couldnt do anything back then..
but we finally did it yesterday and we had an blast shooting pics together  even though we had to share one camera with 3 people.. But the pics came out great and i wish we had some more time making the pics, because we only had one hour to do everything..

Aniways, hope you enjoy the pics 

            

 Made and edited by me~
 Made and edited by me~
 Made and edited by me~
 Made and edited by me~
 Made and edited by me~
 Made and edited by me~
 Made by Lita and edited by me~
 Made by Maaike and edited by me~
 Made by Maaike and edited by me~
 Made by Maaike and edited by me~
 Made and edited by me~
 Made and edited by me~
 Made and edited by me~
 Made and edited by me~
 Made by Maaike and edited by me~
 Made by Lita and edited by me~
 Made and edited by me~
 Made and edited by me~ (behind tha scenes~)
 Made and edited by me~
 Made by Lita and edited by me~ (durpfaceee!)
 Made and edited by me~
Made and edited by me~


Soo this was my post for today xD hope you all liked the pics 
have a nice daaay!

xxxoooooooxxooooooo

     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten